loading...
akhbar tecnolozh6
saqar بازدید : 60 سه شنبه 16 فروردین 1401 نظرات (0)

نمایندگی تعمیر بوش

بی شک کمپانی بوش احد از بهترین و نیرومند ترین ها در طراحی و فرآوری لوازم خانگی بوده و هست. با این حال، ویرانی و نیاز پیدا کردن به تکنسین تعمیر یخچال فریزر بوش دور از انگار نمی باشد. زیرا یخچال نیز مثل هر وسیله ی دیگری ممکن است مبتلا پریشانی در عملکرد شود. از آنجایی که یخچال فریزر ها جزء حیاتی و بایسته زندگی امروزه شده اند، ویرانی آن ها نیز باعث مختل شدن زندگی خواهد شد. دشواری ها این دستگاه مفصل بوده؛ گاه با یک تعمیر جزئی قابل حل هست، گاه نیز دربایستن به جایگزینی تکه ی معیوب می باشد. 

تعمیرگاه یخچال فریزر بوش با دارا بودن تکنسین هایی هم گام با فناوری و مجرب، نمایندگی تعمیر بوش این اطمینان را به شما می دهد که در قدم اول نخستینگی با تعمیر قطعه می باشد. در صورت بالا بودن نقص وارد شده یا غیر قابل تعمیر بودن آن، ناچار به جایگزینی خواهید شد. ولی با وجود بازار داغ افراد هوده جو، که از قطعات تقلبی و بی کیفیت کاربرد می کنند، تعمیرگاه یخچال بوش، همگی خدمات را به اتفاق با ۱۸۰ روز ضمانت نامه کتبی و رسمی ، جهت اطمینان خاطر شما و مهر تاییدی بر کیفیت عملکرد تیم خدماتی-فنی بوش ارائه می کند.

جهت تعمیر یخچال بوش خود، می توانید با  سرویس تماس گرفته و درخواست خویش را ثبت نمایید. همکاران ما به صورت شبانه روز در ۷ روز هفته، آماده ی پاسخگویی و ثبت تقاضا شما مشتریان گرامی می باشند. با گسیل تعمیرکار کارآزموده و کارآزموده به محل باره عقیده شما، عیب یابی و تعمیر دستگاه در سریع ترین موعد انجام می شود.

خدمات قابل ارائه در  سرویس، تعمیرگاه یخچال فریزر بوش، به اشکال خاصی محدود نمی شود. تعمیر تمامی مشکلات در هر نوع از یخچال های بوش از جمله: ساید بای ساید، فرنچ، بعید این دور و ... را دربرگیرنده می شود. امروزه مدل های مختلفی از یخچال های بوش به بازار عرضه می شود. هر یک از آنها با توجه به تکنولوژی های بکار رفته حائز قابلیت های جدید و کاربردی هستند. همچنین با تکنولوژی های موجود در این مدل یخچال ها آسانی استفاده از آن ها نیز افزایش مکشوف است.

تعمیر یخچال ساید بوش یا مدل های جدید تر، نیازمند تعلیم های متناسب با تکنولوژی های بکار رفته در آن ها می باشد. زیرا به همان میزان که قابلیت ها افزایش می یابد؛ پیچیدگی ها و حساسیت ها نیز افزایش مکشوف که به علم و تعلیم های نو نیازمند است. تعمیرگاه یخچال ساید بای ساید بوش با برگزاری دوره های انبوه گام به گام فناوری، کارشناسان دوره دیده و کارآزموده را در پسندیدن کاربران قرار خواهد داد. علاوه بر اين؛ کارآزمودگان ما نکات و توصيه های مهمی درباره حفاظت و شیوه کاربرد ی صحيح از یخچال فریزر را به شما آموزش خواهند داد، الی بتوانيد از دستگاه خویش کاربرد بهتری داشته باشيد. 

در پیوستگی ما به رسیدگی عیوب متداولی که شدنی شما با آن روبه رو شوید، می پردازیم. فیکسی سرویس در گویه ی تعمیر یخچال فریزر بوش در انواع مدل ها، تجربه ای بعید دارد. شما می توانید در چهره مواجه شدن با هر مشکلی در هر مدل از یخچال فریزر بوش با ما تماس حاصل نمایید. در نخستین تماس با همکاران ما، مشخصات شما جهت بازدید حضوری و گسیل تکنسین در محل ثبت می شود. در کوتاهی ترین موعد در محل شما حاضر می شوند و به عیب یابی دقیق یخچال فریزر بوش شما پرداخته می شود. با فراهم بودن این امکان، مشتریان محترم از پرداخت خرج های هنگفت حمل و نقل و کاستی های مربوط به آن، معاف شده اند و روند عیب یابی و تعمیر در حضور کاربر انجام می گیرد.

علت‌های ویرانی یا کارنکردن یخچال فریزر بوش می‌تواند بسیار متفاوت باشد. اما از متداول‌ ترین مشکلاتی که برای این یخچال فریزر‌ ها در حین کار قبل خواهد آمد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که علت مشخصی نیز دارند و به‌ راحتی توسط تکنسین‌ های گروه فنی ما قابل‌ حل هستند.
علت سر و صدای یخچال فریزر بوش چیست
 

صدای ویبره مانند: این صدا بیشتر زمانی که پایه های یخچال فریزر به راستی بر روی زمین قرار نگرفته است، برپایی می شود. برای حل آن باید از تراز بودن زمینی که یخچال فریزر روی آن قرار دارد اطمینان حاصل شود.
صدای چکه کردن: این صدا حاصل کار کردن جریان کمپرسور یخچال فریزر و جریان روغن داخل آن بوده و طبیعی است.
صدای شرشر کردن: این صدا عموما در چرخه آب شدن یخ ها به گوش می رسد. این صدا نیز کاملا نرمال بوده و جای نگرانی نیست.
صدای وزوز: این صدا از مفتوح و بسته شدن سوپاپ های ورودی آب برای پخش آن یا پر کردن یخساز ایجاد می شود. در صورتی که یخچال فریزر به جریان آب متصل است این صدا نرمال است. اما اگر به جریان آب متصل نیست باید یخ ساز یخچال فریزر خاموش شود تا صدا قطع شود.
اما در ساحل صداهای طبیعی، صداهایی هستند که خبر از وجود مشکل در یکی از قطعات کمی دهند. در صورت شنیدن صدا ممکن است مشکل در هر یک از قطعات ذیل وجود داشته باشد.

مشکل در موتور فن کمپرسور
مشکل در موتور فن اواپراتور
مشکل در موتور فن کندانسور
پروانه های فن یخچال
وجود مشکل در کمپرسور
خرابی در رله استارت
بررسی اتصالات، تخت و لرزه راهبند های موتور
 

جهت رفع صدا های غیر متعارف از دستگاه با فیکسی سرویس جهت تعمیر یخچال فریزر بوش تماس گرفته تا از مشاوره و راهبری های همکاران ما بهره مند شوید.

علت یخ زدن مواد غذایی درون یخچال فریزر بوش
 

تنظیم نبودن دمای یخچال در بازه ی ۳-۶ درجه سانتیگراد.
عدم چیدمان صحیح مواد غذایی در طبقات یخچال، قرار دادن مواد غذایی در جلو یا  نزدیک  به فن داخلی.
در صورتی که سیستم مهار دمپر دچار سخت شده باشد و باز بماند سرمای زیادی وارد یخچال شده و مایه یخ زدگی مواد غذایی آن می شود.
خرابی ترموستات یخچال که وظیفه ی کنترل دما را برعهده دارد.
خرابی سنسور دما (ترمیستور) که وظیفه ی مهار دمای هوا را برعهده دارد.
در مواردی برد الکترونیک دچار سخت می شود و نمی تواند دستور مربوطه را برای عملکرد صحیح دستگاه صادر کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 196
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 2,314
  • بازدید کلی : 11,141