loading...
akhbar tecnolozh6
saqar بازدید : 42 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

هشتگ باید بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما باشد

به غیر از تصاویر، هشتگ‌ها مهم‌ترین عنصر پست شما هستند. در حالی که نگارش شرح تصاویر به شما کمک می‌کند تا به ذکر داستان پشت تصویر خویش بپردازید، هشتگ‌ها به شما اجازه دیده شدن تصویر و روشنگری آن، بدست افراد خارج از حوزه فعلی فالوور‌ ( دنبال‌کنندگان ) های شما را می‌دهد.

 

هنگامی که کاربران، هشتگ‌های مربوط به صنعت باره نظر خود را جستجو می‌کنند شما به تعقیب نمایش پست‌های خود هستید. اگر اینگونه نباشد فرصت مناسبی را برای رقبایتان برای پرتو دادن پست‌هایشان، افزایش نفوذ و افزایش شمار فالوور‌هایشان برپایی کرده ­اید.

در اینجا سه راهبرد اصلی که می‌توانید برای گزینش هشتگ‌ها کاربرد کنید هستی دارد :

 

استفاده از هشتگ‌های محبوب که بیشترین بخت برای جستجو را دارند ( به عنوان مثال: #TBT، و غیره )

استفاده از هشتگ‌هایی با محبوبیت کمتر ولی در همان سان زیاد مرتبط. این هشتگ‌ها شدنی است کاربران کمتری را به پست های شما جذب کنند، ولی در برابر کسانی که پیدا می‌کنند بیشتر کاربران هدف شما خواهند بود.

استفاده از هشتگ‌هایی که به طور معمول تصور می‌شود فالوور‌های بیشتری را جذب کند؛ به عنوان مثال: #followme # follow4follow و #follow

بدون در نظر اخذ اینکه از کدام‌ یک از این سه استراتژی کاربرد می‌کنید، سعی کنید کمینه از یک هشتگ در هر پست استفاده کنید. در باره کاربرد بیش از کران از هشتگ‌ها نیز نگران نباشید؛ بعضی تحقیقات اثر می‌دهند که ستیز در پست‌هایی که بالای 11 هشتگ دارند، اغلب است!

 

بخشی از جامعه اینستاگرام باشید

همانند تمام بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام زمانی که شما از آن برای برقراری ارتباط با سایر کاربران کاربرد می‌کنید زیاد خوب عمل می‌کند. استفاده از پلتفرم تنها به ارسال عکس ها در فضای حقیر اطرافتان اندک نمی ­شود، بلکه به کمپانی کردن و یا ایجاد جامعه در مورد آن عکس اشاره دارد.

راه های بسیاری برای ساخت و یا حضور به عنوان بخشی از یک جامعه در بازاریابی اینستاگرام هستی دارد. به کارگیری هشتگ‌ها به شما دستور می‌دهد لغایت با کاربرانی که لغایت به حال هرگز آنها را ملاقات نکرده ­اید وابستگی پایدار کنید. ابراز علاقه ( لایک ) و اظهار نظر در عکس های افراد دیگر مایه وابستگی شما با جامعه بزرگ‌تری می‌شود ( و بیشتر به شما کمک می‌کند فالوور‌های خود را افزایش دهید زیرا افراد معمولا فعالیت‌های شما را پاسخ خواهند داد ). کمپانی در کمپین‌های بازاریابی اینستاگرام برای پیشبرد یک قصد ارزشمند می‌تواند به شما جهت حضور در همکاری‌های بزرگ‌تر کمک کند. به اشتراک‌گذاری عکس ها و فیلم از وقایعی که رویداد می‌افتد مایه می‌شود فالوور‌های شما پرماسیدن کنند در آن کار و جنبش بوده‌اند، و یا یک دسته واقعی از جامعه شما هستند.

 

بیشتر بخوانید:  9 استراتژی بازاریابی کم بودجه که هر استارت آپی می تواند از عهده آن برآید

تناوب بهینه ارسال پست را بدانید

شما احتمالا تعداد زیادی مشاوره‌ی متناقض در باره اینکه هر چند مدت یک بار در اینستاگرام خویش پست بگذارید، شنیده‌اید. اما در نهایت، فقط شما می‌توانید تصمیم بگیرید که بهترین رفتار با مخاطبانتان کدام است.

به عبارت دیگر، از افزایش پست‌های خویش زمانی که فرصت آن برپایی می‌شود نگران نباشید. با یک پست در روز آغاز کنید، و به تدریج سعی کنید تعداد آن را افزایش دهید. هنگامی که به نقطه‌ای رسیدید که تعامل در حال تفریق بود، تعداد پست‌ها را تا حدودی مختصر کنید الی زمانی که مجدد به سطح مطلوب خود بازگردید.

 

تصاویر خویش را مرتبط با احساس به برند خود نگه دارید

برخی از کامیاب ترین برند‌سازی های موجود در اینستاگرام پروا زیادی به چگونگی برقراری وابستگی میان تصاویرشان با هویت نام بازرگانی خویش دارند. به نظر می‌رسد که یک شمای کلی از تصاویر خود دارند و این شمای کلی نیز بستگی نزدیکی با تصویر کلی شرکت آنها دارد.

استارباکس، به عنوان مثال، که بیانیه ماموریتی به شرح ذیل دارد: ” به‌منظور الهام بخشیدن و رشد و پرورش روح انسان – هر فرد، یک فنجان در هر منطقه.” پست‌های اینستاگرام خود را از راه ارائه عکس ها الهام‌بخش و دلگرم کننده که از این بیانیه به نکویی پشتیبانی می‌کنند به اشتراک می‌گذارد. به جای ارسال تبلیغات و عکس های تصادفی از قهوه، آنها از تصاویر خودشان برای پیشبرد ماموریت شرکت کاربرد می‌کنند.

 

کل مشخصات خویش را بهینه کنید

بهینه‌سازی درست مشخصاتتان در بازاریابی اینستاگرام موعد زیادی نمی‌برد ولی می‌تواند کارایی قابل توجهی در تعداد افرادی که وارد سایت شما می‌شوند ( بدون پروا به نگرش آنها در مورد برند شما ) داشته باشد. برخی از بهترین شیوه‌ها برای بهینه سازی مشخصاتتان بر این پایه اند :

 

اطمینان حاصل کنید که عکس ها و توضیحات آنها با دانستن اسم تجاریتان منسجم است.

همیشه لینکی برای پیوستگی به تارنما خویش داشته باشید. ممکن است گرایش داشته باشید صفحه فرود خاصی برای بازدید‌کنندگان اینستاگرام خود ایجاد کنید و یا در مقصد لینک، برای گسترش کمپین کنونی و یا مطالب خویش تغییر موقتی سپریدن دهید.

از آرم شرکت خویش در جایی از مشخصات خویش استفاده کنید به طوری که کاربران بدانند که این یک پروفایل رسمی برای کمپانی شما است.

یک هشتگ با نام تجاری ویژه به مشخصات خویش اضافه کنید به طوری که کاربران بدانند که آن اسم از آن شماست.

مکان فیزیکی خویش را در صورتی که یک سوداگری محلی هستید ذکر کنید.

مطمئن شوید که تصاویر، مطالب و محتوا‌های شما با ویژگی‌های محصولات دیگر رسانه‌های اجتماعی شما سازگار هستند.

بیشتر بخوانید:  چرا مسئولیت اجتماعی برند مهم است؟

به خاطر داشته باشید که واژه ها کلیدی و هشتگ‌ها در بیوگرافی اینستاگرام شما نمایه نیست و در جستجو اثر دیتا نمی‌شوند. بنابراین به جای به کارگیری بیوگرافی خویش برای جذب شدامد در جستجو، متعلق به برای ذکر روشن آنچه اسم بازرگانی شما انجام می‌دهد و تحریک کاربران برای ورود به سایت خویش کاربرد کنید.

 

از ابزار‌های پسندیده جهت ساده‌تر کردن امور برای راهبرد بازاریابی اینستاگرام خود بهره‌گیری کنید

شما می توانید در اینستاگرام تنها با به کارگیری اپلیکیشن افزایش مشتری در اینستاگراماینستاگرام خود موفق شوید. با این حال، بسیاری آلت بزرگ دیگر نیز وجود دارند که می‌توانند به شما در صرفه‌جویی در سررسید کمک کرده و در ضمن بینش بهتری درمورد عملکرد پست‌هایتان در پلتفرم بدهند.

یکی از ابزارهای چند منظوره ( Iconosquare ) است. این آلت اجازه دسترسی به حساب کاربریتان را از طریق مرورگر وب فراهم می­ کند، عکس ها و فیلم هایی که بیشترین تعامل را دارند پیدا می­ کند و اینکه چه کسی در حال فالو کردن ( تعقیب کردن ) و یا آن فالو ( تعقیب نکردن ) شما هست را پی­گیری می­ کند.

ابزارهای سایر شامل ( Schedugram ) ( برای برنامه ریزی پست ها )، ( INK361 ) ( یک ابزار کامل خدمات برای مشاهده، برنامه ریزی و مدیریت پست ها ) و ( Piqora ) ( برای کمک به شما در پیدا کردن پست جذاب برای به اشتراک قراردادن یا با مخاطبان خویش ) هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 196
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 2,093
  • بازدید کلی : 10,920